Onderdeel van het

AENC Intelligent concept

Flexibele ICT-contracten voor een vast bedrag per maand

* Vrijblijvend, binnen 24 uur een idee van de kosten

U wilt zorgeloos van uw automatisering gebruik maken. Maar dat er iets stuk gaat of niet goed werkt, is niet altijd te voorkomen. U kunt ervoor kiezen pas actie te ondernemen als er zich daadwerkelijk een storing voordoet. En per keer af te rekenen, het zogenaamde ‘uurtje factuurtje’. Uw ICT-kosten zijn hierdoor lastig te begroten en kunnen behoorlijk oplopen.

Als u kiest voor onze Managed Services geeft u de totale automatisering binnen uw organisatie uit handen. Voor een vast maandbedrag. AENC houdt proactief uw systemen in de gaten en grijpt direct in als er iets mis dreigt te gaan. Dit voorkomt uitval van apparatuur en kostbaar tijdverlies van uw medewerkers. En over de kosten hoeft u zich geen zorgen meer te maken, die staan vast.

Gezamenlijk belang

Groot voordeel van Managed Services is het gezamenlijke belang tussen klant en leverancier. U loopt geen risico op extra ICT-kosten en wij zorgen voor een zo’n stabiel mogelijke ICT-omgeving bij u. En dat scheelt ook weer op onze servicekosten.

Wat doet AENC bij Managed Services?

Bij Managed Services doen wij de back-up, en netwerk- en servercontrole (hard-en software) voor u. Ook data recovery – het terughalen van verwijderde bestanden vanaf uw back-up – en account- en datamanagement zijn inbegrepen. We verlenen software support, doen updates en controleren op virussen en malware. Managed Services van AENC, één centraal aanspreekpunt voor heel uw automatisering.

N-Central

AENC maakt gebruik van N-Central om uw servers te monitoren. Dankzij dit geavanceerde systeem passen wij proactief beheer toe op uw omgeving. Zo pakken we storingen of foutmeldingen al op voordat ze een probleem vormen of merkbaar zijn bij u. Denk bijvoorbeeld aan het vollopen van een harde schijf of een zwakke UPS batterij. U merkt in de meeste gevallen niet eens dat zich een storing heeft voorgedaan.

SLA

We leggen in een SLA (Service Level Agreement) precies vast welke acties of werkzaamheden binnen het Managed Services contract vallen. Het aantal werkplekken, servers en de complexiteit van uw IT-infrastructuur bepalen het vaste bedrag per maand. Voor u geen verrassingen achteraf, maar wel de zekerheid van een stabiele omgeving.

Waarom kiezen voor Managed services (SLA) van AENC?

Vakkundig advies o.b.v. 25+ jaar ervaring als ICT-dienstverlener

Één vast aanspreekpunt, in een team van gecertificeerde ICT-specialisten

Hoogwaardige technologie van A-merk ICT-leveranciers

Volledig conform de AVG/GDPR wet- en regelgeving

Proactieve support (o.a. hulp op afstand)

Onze keuze als het om uw gemak en plezier gaat

Wilt u meer informatie over Managed services (SLA)?

AENC zorgt ervoor dat u zorgeloos van uw automatisering gebruik kunt maken. Neem vrijblijvend contact met ons op en we komen graag een keer langs. Meedenken en adviseren zit in ons DNA. Samen kijken we naar uw wensen en wat u nodig heeft om deze te realiseren.

 

Laat ons u vrijblijvend adviseren over de mogelijkheden

Branche:ZakelijkEducatief