Services en support

Managed services

SERVICES EN SUPPORT >> MANAGED SERVICES
Voor een vast bedrag per maand neemt AENC het IT-beheer voor u over
U wilt zorgeloos van uw automatisering gebruik maken. Maar dat er iets stuk gaat of niet goed werkt, is niet altijd te voorkomen. U kunt ervoor kiezen pas actie te ondernemen als er zich daadwerkelijk een storing voordoet. En per keer af te rekenen, het zogenaamde ‘uurtje factuurtje’. Uw ICT-kosten zijn hierdoor lastig te begroten en kunnen behoorlijk oplopen. Als u kiest voor onze Managed Services geeft u de totale automatisering binnen uw organisatie uit handen. Voor een vast maandbedrag. AENC houdt proactief uw systemen in de gaten en grijpt direct in als er iets mis dreigt te gaan. Dit voorkomt uitval van apparatuur en kostbaar tijdverlies van uw medewerkers. En over de kosten hoeft u zich geen zorgen meer te maken, die staan vast.

Voor een vast bedrag per maand neemt AENC het IT-beheer voor u over

U wilt zorgeloos van uw automatisering gebruik maken. Maar dat er iets stuk gaat of niet goed werkt, is niet altijd te voorkomen. U kunt ervoor kiezen pas actie te ondernemen als er zich daadwerkelijk een storing voordoet. En per keer af te rekenen, het zogenaamde ‘uurtje factuurtje’. Uw ICT-kosten zijn hierdoor lastig te begroten en kunnen behoorlijk oplopen. Als u kiest voor onze Managed Services geeft u de totale automatisering binnen uw organisatie uit handen. Voor een vast maandbedrag. AENC houdt proactief uw systemen in de gaten en grijpt direct in als er iets mis dreigt te gaan. Dit voorkomt uitval van apparatuur en kostbaar tijdverlies van uw medewerkers. En over de kosten hoeft u zich geen zorgen meer te maken, die staan vast.

Managed Services, een greep uit de mogelijkheden

Gezamenlijk belang

Groot voordeel van Managed Services is het gezamenlijke belang tussen klant en leverancier. U loopt geen risico op extra IT-kosten en wij zorgen voor een zo’n stabiel mogelijke IT-omgeving bij u. En dat scheelt ook weer op onze servicekosten.

Wat doet AENC bij Managed Services?

Bij Managed Services doen wij de back-up, en netwerk- en servercontrole (hard-en software) voor u. Ook data recovery – het terughalen van verwijderde bestanden vanaf uw back-up – en account- en datamanagement zijn inbegrepen. We verlenen software support, doen updates en controleren op virussen en malware. Managed Services van AENC, één centraal aanspreekpunt voor heel uw automatisering.

N-Central

AENC maakt gebruik van N-Central om uw servers te monitoren. Dankzij dit geavanceerde systeem passen wij proactief beheer toe op uw omgeving. Zo pakken we storingen of foutmeldingen al op voordat ze een probleem vormen of merkbaar zijn bij u. Denk bijvoorbeeld aan het vollopen van een harde schijf of een zwakke UPS batterij. U merkt in de meeste gevallen niet eens dat zich een storing heeft voorgedaan.

SLA

We leggen in een SLA (Service Level Agreement) precies vast welke acties of werkzaamheden binnen het Managed Services contract vallen. Het aantal werkplekken, servers en de complexiteit van uw IT-infrastructuur bepalen het vaste bedrag per maand. Voor u geen verrassingen achteraf, maar wel de zekerheid van een stabiele omgeving. Lees hier meer over SLA.

De voordelen van Managed Services

» Vaste IT-kosten
» Gezamenlijk belang
» Een aanspreekpunt
» Proactieve benadering