Wij zijn per direct op zoek naar een:

Planner ICT
   ICT
   Alblasserdam
   Full time
  MBO+

Verdien € 500,00!

Staat er geen vacature voor jou tussen, maar weet je wel een geschikt iemand voor ons?

Laat hem of haar dan solliciteren op de betreffende functie. Als hij of zij wordt aangenomen en de proeftijd doorkomt, krijg je van ons maar liefst € 500,00 beloning.

Wat maakt deze functie zo bijzonder?

Als planner ben je verantwoordelijk voor alle aspecten binnen het planningsproces van onze ICT afdeling.

Je zorgt ervoor dat zowel de jaarplanning als de (dagelijkse) planning van onze ICT Consultants voor reguliere beheer-bezoeken, serviceorders, servicebezoeken en projectplanning altijd op orde zijn en dat alle betrokken partijen op de hoogte zijn. Die ene keer dat het niet vlekkeloos verloopt kun je snel schakelen en weet je de klant altijd een passend alternatief te bieden.

Al direct enthousiast? Solliciteer dan meteen

Je bezit de volgende kwaliteiten!

MBO+ / HBO werk- en denkniveau

Gestructureerd werken en overzicht bewaren

Doorzettingsvermogen en veerkracht

Servicegericht, klantgericht én oplossingsgericht

Ondernemend en eigen initiatief

Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie

Flexibel en snel schakelen

Fulltime beschikbaar

Beschik jij niet over alle kwaliteiten, maar wel de meeste? Solliciteer toch gewoon

Ga jij onderdeel uitmaken van mijn team?

Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle plannings- en rooster vragen van de divisie ICT Solutions.

Wijzigingen, controles en administratieve werkzaamheden voer je op tijd en correct uit. Je bent een echte verbinder en zorgt ervoor dat alle informatie en afspraken goed terechtkomen bij de andere afdelingen, onze klanten en natuurlijk de operationele collega’s. Uiteraard proactief, dus je bent iedereen net een stapje voor.

Doordat je nauwgezet en secuur te werk gaat staat jouw planning als een huis en omdat je daarnaast ook goed in staat bent om analytisch te denken kun je goed inspelen op verwachte én onverwachte situaties.

Marien Karels

Technisch Adjunct-directeur

Waarom bij AENC werken?

Wat is onze droom, waar komen wij bij AENC iedere dag ons bed voor uit? Het antwoord is verbinden. Het verbinden van apparaten, systemen en technologieën. Want een prachtig product of fantastische oplossing betekent nog niet zoveel. Pas wanneer onze klanten daarmee meer gebruiksgemak, resultaat en werkplezier kunnen creëren, ontstaat er meerwaarde. Op die manier verbinden we niet alleen apparatuur, maar ook mensen en organisaties. Daar mag men ons voor wakker maken.

Lees meer over onze bedrijfscultuur

Dit kunnen wij jou bieden…

Als jij past binnen ons profiel dan zetten wij daar natuurlijk graag iets tegenover in de vorm van prima primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Marktconform salaris

en goede secundaire arbeidsvoorwaarden

Zelfstandige en verantwoordelijke functie

Met aandacht voor persoonlijke ontwikkeling.

Team van enthousiaste, gedreven collega’s

Waar collegiale ondersteuning en een informele manier van werken belangrijk zijn.

Opleidingen, intern en extern

Omdat jij bepaalt hoe hoog de lat ligt

Zie jij jezelf wel bij ons werken?

Vul onderstaand formulier in en wie weet drinken we binnenkort een kop koffie met elkaar.

Upload jouw CV als .PDF of .DOCX (max. 4mb) of deel jouw LinkedIn profiel

Voeg optioneel een motivatie toe

Binnen 24 werkuur een reactie

Voor vragen of verdere informatie kun je contact opnemen met mevrouw Irene Florisson via 078 – 69 95 888 of haar een e-mail sturen.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Wij zijn ook op zoek naar

Technisch medewerker binnendienst

Als technisch medewerker binnendienst vorm je de schakel tussen de verkoop buitendienst en de uitvoering. Je houdt je bezig met de uitwerking van technische vraagstukken en offertes voor onze klanten en weet hierbij de vertaalslag te maken tussen commercie en techniek.

Accountmanager Educatie

Een zelfstandige en verantwoordelijke functie met aandacht voor persoonlijke ontwikkeling. Een team van enthousiaste, gedreven collega’s waar collegiale ondersteuning en een informele manier van werken belangrijk zijn Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden

Dedicated Service Monteur AV

Als Dedicated Service Monteur verzorg je het onderhoud aan AV & IT oplossingen die wij bij onze klant hebben geplaatst. De klant verlangt van ons volledige beschikbaarheid, vandaar dat de uitvalsbasis voor de functie bij deze klant op locatie in Nijmegen is. Samen met het Service & Support team dat is gevestigd in Alblasserdam, zorg je ervoor dat alles op locatie op rolletjes loopt. Omdat deze servicewerkzaamheden vooralsnog geen full time inzet vragen, zal je ook worden ingezet om bij andere klanten in de regio service te verlenen. Jij weet precies wat je moet doen om onze klanten de optimale service-ervaring te geven.

Servicedesk Engineer

Als servicedesk engineer ben jij het aanspreekpunt voor klanten van AENC ICT Solutions die tegen een IT/ICT vraagstuk aanlopen. Via o.a. telefoon, email en monitoring komen de meldingen binnen. Je bent zeer servicegericht en bent goed in staat om een storing te analyseren aan de hand van de (beknopte) informatie die je krijgt. Je leert snel en kan goed omgaan met onze klanten, van standaard werkplek gebruikers tot hoogopgeleide IT specialisten. Je kan zowel software als hardware issues analyseren en waar mogelijk oplossen of de juiste mensen informeren zodat het incident opgelost kan worden.

Accountmanager B2B

In deze zelfstandige functie ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van bestaande relaties en het zelfstandig binnenhalen van nieuwe AV klanten/projecten.