AENC werkt met kundige professionals om uw netwerkinfrastructuur te bouwen, te ondersteunen en te beheren

De ondersteuning en het beheer vallen onder de verantwoording van de Servicedesk. Zij vormen op deze onderdelen het kloppend hart van AENC. Zij zorgen ervoor dat uw IT-omgeving optimaal functioneert.

Al onze servicedesk medewerkers beschikken over ruime kennis en ervaring en hebben diverse opleidingstrajecten gevolgd. Zij zijn volledig gecertificeerd in Microsoft, VMware, Citrix, Veeam en Cisco producten en diensten. Daarnaast zijn ze op de hoogte van de nieuwste technologische ontwikkelingen en trends op ICT-gebied. Voor u betekent dit dat u kunt rekenen op passende en professionele ondersteuning. Bij AENC vinden wij het belangrijk om onze medewerkers te stimuleren aan hun persoonlijke ontwikkeling te werken, om zo als ICT-professional nog beter voor de dag te komen. De oplossing van uw wensen op ICT-gebied vergt immers zowel relevante technische kennis als heldere communicatie over de mogelijkheden.

De voordelen van

Servicedesk
Z

Proactieve support (ook m.b.v. TIC Monitoring) à link naar pagina TiC Monitoring

Z

Telefonische support

Z

Hulp op afstand (meekijken op het scherm)

Z

(SLA) Service Level Agreement

Z

Hardware support

Z

Softwaresupport

Z

Back-up controle

L

En nog veel meer

Laat ons u vrijblijvend adviseren over de mogelijkheden

Branche:ZakelijkEducatief