Onderdeel van het AENC Intelligent concept

De Microsoft Teams telefooncentrale

Microsoft Teams en 3CX zijn niet meer weg te denken uit het bedrijfsleven. Deze Unified Communications-oplossingen hebben vele mogelijkheden en voordelen voor ieder bedrijf op gebied van audio- en videogesprekken, chat, online conferenties en nog veel meer.

Met AENC’s Microsoft Teams-oplossing staat niets u in de weg om soepel samen te werken. Niet meer schakelen tussen verschillende communicatievormen, maar alles geïntegreerd in één native platform van de beste ontwikkelaars ter wereld. Altijd en overal toegankelijk. Open AENC’s Microsoft Teams-oplossing en maak gebruik van alle cloudoplossingen die samenwerking productiever, gebruiksvriendelijker en makkelijker maken. AENC bundelt de beste features van Microsoft Teams en het Enterprise Phone System van 3CX samen in één oplossing voor optimaal samenwerken.

3CX biedt native ondersteuning voor Microsoft Teams

Met onze Microsoft Teams-telefooncentrale beschikt u over een kosteneffectief alternatief voor bellen via Microsoft 365.

Gebruikers kunnen bellen via 3CX SIP-trunks en daarmee gebruikmaken van lage nationale en internationale tarieven van lokale SIP-providers. Uw team kan externe en interne nummers bellen via een vertrouwde interface. We bieden daarnaast een naadloze uniforme ervaring voor zowel 3CX-gebruikers die bellen naar Teams-gebruikers als andersom.

Bovendien profiteren Teams-gebruikers van een zeer complete PBX die veel eenvoudiger te gebruiken en te configureren is. Met extra contactcenterfuncties zoals geavanceerde wachtrijen, rapportage, routering en meer. De integratie is uit te voeren in vier simpele stappen, inclusief vooraf opgestelde scripts voor de beheerder.

Eén platform voor alle communicatie

  • Geïntegreerde videoconferenties via uw browser
  • Communiceer via spraak, video, instant messaging
  • Integratie van live chat, Facebook-berichten en sms
  • Weet wie er belt dankzij CRM-integratie
  • Integratie met Microsoft Teams

Oproepen, berichten, video, meetings
Waar u maar wilt

  • Reageer op berichten van Facebook en uw website
  • Start een videogesprek via uw smartphone
  • Verbind gesprekken eenvoudig door en chat met collega’s
  • Wijzig uw status en bekijk de beschikbaarheid van uw team

Weet door wie u wordt gebeld

  • Koppelt beller-ID aan een record in uw CRM
  • Maakt een nieuwe klantrecord voor nieuwe nummers
  • Registreert gesprekken: bekijk de gespreksgeschiedenis
  • Maak indruk op klanten en bespaar uw medewerkers kostbare tijd.

Ondersteunt populaire CRM’s en helpdekssystemen

  • Start gesprekken met één klik vanuit uw CRM
  • Bespaar tijd door klantrecords automatisch weer te geven
  • Automatische registratie voorkomt tijdrovende handmatige invoer
  • Bouw uw eigen gespreksflows, automatiseer vragen en workflows

Bellen via browser of smartphone app

Werk op afstand met een gebruiksvriendelijke web-app

  • Complete vervanging van uw vaste lijn, beschikbaar in uw browser
  • Klik op nummers op webpagina’s of in uw CRM-pakket om te bellen
  • Houd instant videoconferenties zonder apps
  • Eenvoudig beheer van voicemail, afspelen met een klik

Gratis videoconferentie oplossing

  • Volledig geïntegreerd met de 3CX-apps voor mobiel en browser
  • Deelname via een browser. Geen app of account nodig
  • Stap tijdens een telefoongesprek met één klik over op video
  • Hoogwaardige realtime video dankzij WebRT

Geavanceerde samenwerkingsfuncties

  • Deel uw scherm voor presentaties en online lessen
  • Breng informatie tot leven op een whiteboard op scherm
  • Interactief vergaderen met gedeelde documenten, chat en polling
  • Praktisch werken en trainen met besturing van externe schermen

Geïntegreerde callcenter oplossing

Mis geen enkele oproep met wachtrijen

  • Wachtrijen voor individuen en groepen
  • Geavanceerde strategieën zoals Round Robin en Hunt by 3s
  • Uw team kan overal opnemen – zowel op kantoor als onderweg
  • Terugbeloptie als alternatief in drukke periodes

Gesprekken opnemen en medewerkers trainen

  • Neem gesprekken op voor juridische en kwaliteitsdoeleinden
  • Train medewerkers tijdens gesprekken met Luisteren en Fluisteren
  • Gebruik Inbreken om het gesprek zo nodig over te nemen
  • Bekijk hoe lang medewerkers bezig zijn met een gesprek

Controleer serviceniveaus met rapporten

  • Controleer functioneren met ingebouwde rapporten
  • Bekijk de langste wachttijd en afgebroken oproepen
  • Bekijk rapporten over SLA en terugbelstatistieken
  • Switchboard/wallboard voor realtime bewaking van wachtrijen

Geïntegreerde oplossing voor live chat
met onbeperkt aantal medewerkers

Van live chat naar live call!

  • Zet chats met één klik om in een spraak- of videogesprek
  • Gesprekken lopen via de browser – gratis voor beide partijen
  • Verhoog conversies en verbeter reactietijden
  • Verlaag de contactdrempel – klanten hoeven niet te bellen

Verander bezoekers in leads

  • Zet bezoekers sneller om in leads
  • Weet waarnaar ze op zoek zijn voordat u begint te pitchen
  • Maak leads van nieuwe bezoekers in uw CRM
  • Herken klanten en geef hun contactgegevens weer

Naadloze synchronisatie met Microsoft 365

Synchroniseer uw status met uw agenda

  • “Weergeven als” stelt uw status in op “Niet storen” of “Afwezig”
  • Negeer sync met de status “Zakenreis” of handmatige wijziging
  • Schakelt automatisch tussen doorstuurprofielen
  • 3CX-status wordt hersteld na beëindiging van het event

Eenvoudig 3CX-beheer via 365

  • Creëer automatisch nieuwe extensies via Microsoft 365
  • Groep “Azure AD” in beheerconsole voor eenvoudige opvolging
  • Bepaal zelf hoe extensies worden gecreëerd
  • Importeer extensies van Microsoft 365 voor eenvoudige configuratie

Bel contactpersonen via Microsoft 365

  • Sneltoetsen: selecteer een nummer en bel via de sneltoets
  • Click2Call (3CX-extensie): klik op een telefoonnummer in MS 365
  • 3CX opent het nummer in de pop-out web client, klaar om te bellen
  • Pop-ups voor inkomende oproepen zodat u nooit een oproep mist

Synchroniseer contacten met uw 3CX-telefoonboek

  • Synchroniseer uw persoonlijke contactpersonen automatisch
  • Beheer alle contactpersonen in Microsoft 365-apps
  • Werk gedeelde contactpersonen bij in het 3CX-bedrijfstelefoonboek
  • Bel rechtstreeks via de 3CX-apps voor web en mobiel

Wilt u meer informatie over telefoniediensten?

AENC zorgt ervoor dat u zorgeloos van uw automatisering gebruik kunt maken. Neem vrijblijvend contact met ons op en we komen graag een keer langs. Meedenken en adviseren zit in ons DNA. Samen kijken we naar uw wensen en wat u nodig heeft om deze te realiseren.

 

Laat ons u vrijblijvend adviseren over de mogelijkheden

    Branche:ZakelijkEducatief
    Subscribe To Our Newsletter

    Subscribe To Our Newsletter

    Join our mailing list to receive the latest news and updates from our team.

    You have Successfully Subscribed!