Onderdeel van het AENC Intelligent concept

Het kiezen van een telefooncentrale voor uw bedrijf is geen sinecure

U wilt een systeem dat past bij uw bedrijf, nu en in de toekomst. Het moet bovendien met uw bedrijf mee kunnen groeien zonder dat de kosten te hoog worden. 3CX is een open-platform zakelijke telefooncentrale, die lokaal draait op Windows of Linux, maar die u desgewenst ook kunt migreren naar de cloud met een eenvoudige functie voor back-up en herstel.

Bespaar geld en implementeer de telefooncentrale op een bestaande server, of kies voor een betaalbare mini-pc of Raspberry Pi. Bouw uw eigen 3CX-oplossing met de door u gewenste IP-telefoons en SIP-trunks. Voorkom de kosten en zorgen van een verouderde, traditionele telefooncentrale.

Eén platform voor alle communicatie

  • Geïntegreerde videoconferenties via uw browser
  • Communiceer via spraak, video, instant messaging
  • Integratie van live chat, Facebook-berichten en sms
  • Weet wie er belt dankzij CRM-integratie
  • Integratie met Microsoft Teams

Oproepen, berichten, video, meetings
Waar u maar wilt

  • Reageer op berichten van Facebook en uw website
  • Start een videogesprek via uw smartphone
  • Verbind gesprekken eenvoudig door en chat met collega’s
  • Wijzig uw status en bekijk de beschikbaarheid van uw team

Weet door wie u wordt gebeld

  • Koppelt beller-ID aan een record in uw CRM
  • Maakt een nieuwe klantrecord voor nieuwe nummers
  • Registreert gesprekken: bekijk de gespreksgeschiedenis
  • Maak indruk op klanten en bespaar uw medewerkers kostbare tijd.

Ondersteunt populaire CRM’s en helpdekssystemen

  • Start gesprekken met één klik vanuit uw CRM
  • Bespaar tijd door klantrecords automatisch weer te geven
  • Automatische registratie voorkomt tijdrovende handmatige invoer
  • Bouw uw eigen gespreksflows, automatiseer vragen en workflows

Bellen via browser of smartphone app

Werk op afstand met een gebruiksvriendelijke web-app

  • Complete vervanging van uw vaste lijn, beschikbaar in uw browser
  • Klik op nummers op webpagina’s of in uw CRM-pakket om te bellen
  • Houd instant videoconferenties zonder apps
  • Eenvoudig beheer van voicemail, afspelen met een klik

Gratis videoconferentie oplossing

  • Volledig geïntegreerd met de 3CX-apps voor mobiel en browser
  • Deelname via een browser. Geen app of account nodig
  • Stap tijdens een telefoongesprek met één klik over op video
  • Hoogwaardige realtime video dankzij WebRT

Geavanceerde samenwerkingsfuncties

  • Deel uw scherm voor presentaties en online lessen
  • Breng informatie tot leven op een whiteboard op scherm
  • Interactief vergaderen met gedeelde documenten, chat en polling
  • Praktisch werken en trainen met besturing van externe schermen

Geïntegreerde callcenter oplossing

Mis geen enkele oproep met wachtrijen

  • Wachtrijen voor individuen en groepen
  • Geavanceerde strategieën zoals Round Robin en Hunt by 3s
  • Uw team kan overal opnemen – zowel op kantoor als onderweg
  • Terugbeloptie als alternatief in drukke periodes

Gesprekken opnemen en medewerkers trainen

  • Neem gesprekken op voor juridische en kwaliteitsdoeleinden
  • Train medewerkers tijdens gesprekken met Luisteren en Fluisteren
  • Gebruik Inbreken om het gesprek zo nodig over te nemen
  • Bekijk hoe lang medewerkers bezig zijn met een gesprek

Controleer serviceniveaus met rapporten

  • Controleer functioneren met ingebouwde rapporten
  • Bekijk de langste wachttijd en afgebroken oproepen
  • Bekijk rapporten over SLA en terugbelstatistieken
  • Switchboard/wallboard voor realtime bewaking van wachtrijen

Geïntegreerde oplossing voor live chat
met onbeperkt aantal medewerkers

Van live chat naar live call!

  • Zet chats met één klik om in een spraak- of videogesprek
  • Gesprekken lopen via de browser – gratis voor beide partijen
  • Verhoog conversies en verbeter reactietijden
  • Verlaag de contactdrempel – klanten hoeven niet te bellen

Verander bezoekers in leads

  • Zet bezoekers sneller om in leads
  • Weet waarnaar ze op zoek zijn voordat u begint te pitchen
  • Maak leads van nieuwe bezoekers in uw CRM
  • Herken klanten en geef hun contactgegevens weer

Naadloze synchronisatie met Microsoft 365

Synchroniseer uw status met uw agenda

  • “Weergeven als” stelt uw status in op “Niet storen” of “Afwezig”
  • Negeer sync met de status “Zakenreis” of handmatige wijziging
  • Schakelt automatisch tussen doorstuurprofielen
  • 3CX-status wordt hersteld na beëindiging van het event

Eenvoudig 3CX-beheer via 365

  • Creëer automatisch nieuwe extensies via Microsoft 365
  • Groep “Azure AD” in beheerconsole voor eenvoudige opvolging
  • Bepaal zelf hoe extensies worden gecreëerd
  • Importeer extensies van Microsoft 365 voor eenvoudige configuratie

Bel contactpersonen via Microsoft 365

  • Sneltoetsen: selecteer een nummer en bel via de sneltoets
  • Click2Call (3CX-extensie): klik op een telefoonnummer in MS 365
  • 3CX opent het nummer in de pop-out web client, klaar om te bellen
  • Pop-ups voor inkomende oproepen zodat u nooit een oproep mist

Synchroniseer contacten met uw 3CX-telefoonboek

  • Synchroniseer uw persoonlijke contactpersonen automatisch
  • Beheer alle contactpersonen in Microsoft 365-apps
  • Werk gedeelde contactpersonen bij in het 3CX-bedrijfstelefoonboek
  • Bel rechtstreeks via de 3CX-apps voor web en mobiel

Integratie met Microsoft Teams

Microsoft Teams PBX is de basis voor de moderne werkplek met cloud telefonie met alle collaboratie mogelijkheden. De Microsoft Teams PBX heeft beperkte functionaliteit. Een migratie naar Microsoft Teams zonder de vertrouwde (PBX) telefooncentrale kan voor ieder bedrijf een grote operationele uitdaging zijn.

Er is namelijk geen geïntegreerde mogelijk met de bestaande telefooncentrale. Het is ook niet onmogelijk een bestaand telefoonnummer met verkorte doorkiesnummers te behouden als u alleen de Microsoft Teams-telefooncentrale gebruikt .

Lees meer

Bedrijven die een migratie naar Microsoft Teams overwegen moeten dan ook rekening houden met een behoorlijk verlies van functionaliteit of gebruik maken van twee gescheiden communicatie platformen. Dit zijn de belangrijkste redenen waarom bedrijven niet kunnen of willen migreren naar Microsoft Teams.

De oplossing is Callto365, een gepatenteerd en volledig geautomatiseerde service voor bellen in Microsoft Teams met integratie van de 3CX telefooncentrale. Callto365 werkt binnen enkele minuten geheel zonder vereisten zoals migratie of het porteren van telefoonnummers.

Het geografisch redundante platform van Callto365 zorgt ervoor dat de gebruiker naast zijn of haar vaste toestel ook de Teams applicatie kan gebruiken zowel op de PC als op de mobiele telefoon voor het voeren en ontvangen van telefoongesprekken. Dat is alles!

Het is niet nodig om alle (PBX) gebruikers tegelijkertijd naar Microsoft Teams platform te migreren. Ook is het belangrijk om te weten dat Callto365 geen wijziging maakt in de (PBX) telefooncentrale configuratie, SIP-Trunk of de externe telefoonnummers.

 

Wilt u meer informatie over telefoniediensten?

AENC zorgt ervoor dat u zorgeloos van uw automatisering gebruik kunt maken. Neem vrijblijvend contact met ons op en we komen graag een keer langs. Meedenken en adviseren zit in ons DNA. Samen kijken we naar uw wensen en wat u nodig heeft om deze te realiseren.

 

Laat ons u vrijblijvend adviseren over de mogelijkheden

    Branche:ZakelijkEducatief

    Subscribe To Our Newsletter

    Subscribe To Our Newsletter

    Join our mailing list to receive the latest news and updates from our team.

    You have Successfully Subscribed!