Onderdeel van het

AENC Intelligent concept

Standaard verzekerd van onbeperkte en snelle support, via telefoon, remote desktop of op locatie

Prachtige beeldschermen, geïntegreerde ICT-oplossingen, draadloos verbonden apparaten… u heeft er niets aan als het niet werkt. U wilt gemakkelijk en zorgeloos werken. Daar moet u van op aan kunnen. Mocht er toch een storing zijn, dan moet die onmiddellijk opgelost worden. En als u een vraag heeft, dan wilt u snel een antwoord.

Bij AENC gaan we voor 100% klanttevredenheid en werken we iedere dag keihard om u blij te maken met onze oplossingen, services en support. U kunt standaard onbeperkt bellen, chatten en e-mailen met onze afdelingen, voor een vraag, advies, opmerking, storing, defect, compliment of klacht. Omdat wij dat vanzelfsprekend en normaal vinden. En als u een Managed Services contract of Service Level Agreement afsluit, krijgt u voor alle service en support, die binnen dit contract vallen zelfs geen kosten doorberekend.

Heeft u ondersteuning nodig?

U kunt standaard onbeperkt bellen, chatten en e-mailen met onze afdelingen, voor een vraag, advies, opmerking, storing, defect, compliment of klacht.

Bel: +31–(0)78–69 95 888

Of vul het formulier in en wij zullen z.s.m. contact met u opnemen