AENC

Service-overeenkomsten (SLA)

Storing? Wij staan voor je klaar!

We proberen altijd om storingen te voorkomen. Wanneer er toch een storing is, staat ons support-team voor je klaar om deze op te lossen. Lees meer

Vrijblijvend advies

Wij staan altijd klaar voor een persoonlijk en praktisch advies. Meer weten? Bel Jerry op 078 69 95 889

Ontdek

Zo min mogelijk last van storingen

Niets is vervelender dan een storing wanneer je op het punt staat om een belangrijke presentatie of college te starten.

Ons support-team staat dan ook iedere dag klaar om te zorgen dat jij zo min mogelijk last van storingen hebt en (hoge) servicekosten worden voorkomen. Hierbij zetten we in op snelle en betrouwbare service. Dit proces wordt steeds gemonitord. Zo houden we onder andere onze gemiddelde reactie- en oplostijd en veel voorkomende storingen goed in de gaten.

Zodra we een storingsmelding ontvangen, schakelen onze 1e-, 2e en 3e-lijns supportcollega’s om de storing snel en goed op te lossen. Zo wordt 95% van de softwaremeldingen en 55% van de hardwaregerelateerde problemen op afstand opgelost.

Het proces

Onze aanpak

Ons support-team heeft AV- én IT-expertise in huis. Hierdoor kunnen we je snel helpen.

  • Eerst kom je in contact met één van onze 1e-lijnscollega’s. Die analyseren de storing en proberen het probleem op afstand te verhelpen. Dit doen ze door aanwijzingen te geven, apparatuur te resetten of deze op afstand over te nemen. Kunnen zij het niet oplossen? Dan zetten ze de vraag door naar onze 2e-lijnscollega’s of een productspecialist.
  • Onze 2e-lijnscollega’s voeren een diepere analyse uit op basis van ruime ervaring en expertise. Dit doen ze bijvoorbeeld door het apparaat op afstand over te nemen. Zij staan klaar om de storing of vraag telefonisch of via hulp op afstand op te lossen.
  • Mocht dat niet voldoende zijn dan zetten wij een van onze 3e-lijnscollega’s in: de servicemonteurs. Onze monteur komt in dat geval op locatie om de storing te op te lossen.
Vergelijk

Servicepakketten

Een servicepakket verzekert je ervan dat je apparatuur bij een storing weer snel werkt. Wij zorgen ervoor dat jij binnen de aangegeven oplostijd weer gebruik kunt maken van de oplossing.

Basic

AENC-portal 24/7 beschikbaar

1e-lijns support: via portal en telefonisch tijdens kantooruren

Reactietijd na melding: best effort

Oplostijd na melding: best effort

Better

AENC-portal 24/7 beschikbaar

1e-lijns support: via portal en telefonisch tijdens kantooruren

2e-lijns support: specialistische telefonische support of hulp op afstand via je desktop

3e-lijns support: servicemonteur op locatie

Reactietijd na melding: gegarandeerd binnen 8 werkuren

Oplostijd na melding: gegarandeerd binnen 16 werkuren

Vervangende of vergelijkbare apparatuur bij reparatie

Vrijstelling voorrijkosten, arbeidsuren en verzendkosten

Best

AENC-portal 24/7 beschikbaar

1e-lijns support: via portal en telefonisch tijdens kantooruren

2e-lijns support: specialistische telefonische support of hulp op afstand via je desktop

3e-lijns support: servicemonteur op locatie

Reactietijd na melding: gegarandeerd binnen 4 werkuren

Oplostijd na melding: gegarandeerd binnen 8 werkuren

Vervangende of vergelijkbare apparatuur bij reparatie

Vrijstelling voorrijkosten, arbeidsuren en verzendkosten

Monteur beschikbaar buiten kantooruren (tegen aangepast tarief)

Installatie-garantie na oplevering: 6 maanden

Meer weten over onze SLA's?

Bij AENC staan we altijd klaar voor een passende oplossing op maat. Persoonlijk en praktisch. Meer weten? Bel Jerry, 078 – 69 95 889 of stuur een berichtje.

"*" geeft vereiste velden aan

Nieuwsbrief
Dit zijn wij
  • Persoonlijk
  • Expertise
  • Servicegericht
  • Productvisie
  • Flexibel