Brochure: slimme reserveringstools
In deze uitgebreide brochure vind je alles over:
- Functionaliteiten van werkplekreservering en de andere slimme tools
- Hardware-, software- en integratie-mogelijkheden
- Hoe het GoBright-platform alles samenbrengt
Bij een hybride werkomgeving hoort een slimme tool voor werkplekreservering en werkplekbeheer. Een tool die gebruikers-gemak, gebruikersplezier en functionele vooruitgang vergroot. Lees meer
Wij staan altijd klaar voor een persoonlijk en praktisch advies. Meer weten? Bel Jerry op 078 69 95 889
Desk booking van GoBright is een gebruiksvriendelijke softwareoplossing voor werkplekreservering en werkplekbeheer. Met deze slimme tool krijg je direct inzicht in de beschikbare werkplekken en maak je heel eenvoudig een reservering voor een werkplek met de gewenste faciliteiten. Door de volledige integratie met onder andere Outlook en Microsoft Teams kunnen medewerkers gewoon blijven werken vanuit de voor hen bekende systemen. Daarmee garandeer je een snelle gebruikersacceptatie.
De kracht van GoBright is dat Desk booking onderdeel is van één gebruiksvriendelijk platform. Je breidt heel makkelijk uit met ruimtereservering, digitale receptie en narrowcasting.
In deze uitgebreide brochure vind je alles over:
Wij merken dat veel organisaties hybride werken willen implementeren of optimaliseren. Een verbouwing kan de aanleiding zijn om een nieuwe manier van werken in te voeren. Er is inzicht nodig in de bezettingsgraad, er zijn minder werkplekken dan werknemers of de werkgever wil weten of een kleiner vloeroppervlak ook zou volstaan. Om dat goed te managen is een reserveringssysteem nodig.
Dat kan! Ervaar zelf hoe werkplekreservering werkt en wat het voor jouw organisatie kan betekenen.
Ontdek de voordelen van een reserveringssysteem werkplekken voor jouw organisatie.
Plan je werkweek vooruit en werk samen met je favoriete collega’s
Zichtbare beschikbaarheid: controleer de status van het bureau bij binnenkomst
Creëer een werkruimte die past bij je persoonlijke behoeften
Vind en reserveer je favoriete bureau gemakkelijk online of via de app
Inzicht en analyse van bureaubezetting en no-shows
Flexibiliteit om zelf een werkplek en werkschema te bepalen levert tevreden medewerkers op
Bespaar kosten op vloeroppervlak, bureaus en bureau-apparatuur
Maak strategische keuzes voor de kantoorinrichting op basis van de behoeften en gedragingen van medewerkers
Interact
Op elk bureau actuele informatie, inchecken en spontaan boeken.
Mapping
Overzicht van beschikbare werkplekken per verdieping.
Lockerintegratie
Reserveer tegelijk met je werkplek een locker.
Sensor
Geeft de werkplek vrij als iemand niet komt opdagen.
Of benieuwd wat het werkplekreserveringen-systeem voor jou organisatie kan betekenen?
We vertellen je er graag meer over.
De integratie met Microsoft Teams is echt een pre. Gebruikers werken in een systeem dat ze al kennen en dat zorgt voor een snelle adoptie.
Bij AENC staan we altijd klaar voor een passende oplossing op maat. Persoonlijk en praktisch. Meer weten? Bel Jerry, 078 – 69 95 889 of stuur een berichtje.
"*" geeft vereiste velden aan
Ik zorg voor een soepele integratie van jouw GoBright-project!
Koen Dekker
Consultant
Wanneer een collega is ingecheckt op een bureau via GoBright kunt u hem/haar vinden via de Online Portal, de Mobiele App of Mapping. Klik op ‘vind mijn collega’, voer zijn/haar naam in en de locatie van zijn/haar werkplek zal worden getoond.
Altijd up-to-date over de ontwikkelingen binnen de slimme werkomgeving.