AENC » Audio & Video » Informeren & Reserveren » Werkplekken reserveren

Werkplekken reserveren

Bekijk de actuele bezetting van alle werkplekken en reserveer een bureau binnen enkele seconden. Gebruik onze slimme app of online portal om altijd en overal een werkplek te reserveren.

Altijd verzekerd van een bureau dat past bij je voorkeuren

Vind je collega en reserveer een werkplek in de buurt

Bespaar tijd en geld door een efficiëntere indeling van je werkplekken

Een modulair reserveringssysteem met o.a. bureausensoren, plattegronden, lockerintegratie en een app voor medewerkers.

Onze workplace consultants helpen je bij het optimaal inzetten van het werkplek reserveringssysteem.

Krachtige functionaliteiten met een werkplek reserveringssysteem

Online werkplekken reserveren

Reserveer een werkplek via de GoBright App of Portal, zodat je altijd zeker bent van een bureau.

Duidelijke analyses

Genereer rapportages met volledige inzichten in de bezettingsgraden van werkplekken

r

Actuele bezettingsstatussen

Altijd zichtbaar welke werkplekken beschikbaar zijn.

f

Volledig op maat ingericht

Samen met onze workplace consultants is het werkplekreserveringssysteem volledig op jouw situatie in te richten.

Werkplekken reserveren met GoBright App

Een app voor alle medewerkers om eenvoudig en snel een werkplek te reserveren.

Direct online reserveren

Interactieve plattegrond met actuele beschikbaarheid

'Vind mijn collega' en 'Vind mijn bureau' mogelijkheid

Volledig AVG-proof

Alle ingrediënten voor perfect werkplekbeheer

Desk Management is zoveel meer dan alleen het reserveren van een werkplek. Het is goed begrip krijgen van uw medewerkers en hun behoeften. En dit omzetten in een efficiënt gebruik van het kantoor.

Desk Connect

Met de Desk Connect hardware is iedere werkplek te personaliseren (o.a. zit-/stahoogte).

Desk Glow

Lampje dat de bezettingsstatus van het bureau aangeeft.

Hygienic desk

Wees verzekerd van een schone werkplek!

Desk Sensor

De sensor meet de daadwerkelijke bezetting van ieder bureau voor betrouwbare analyses. 

Lockerintegratie

Boek direct een lock bij het reserveren van je werkplek.

Mapping

Interactieve plattegrond van alle werkplekken (via de app, scherm op de afdeling en portal)

Onze visie op het ‘slimme werken’

De manier van werken verandert in een razendsnel tempo. Het kantoor is allang niet meer alleen een werkplek. Er is steeds meer behoefte aan nieuwe manieren van samenwerken. Denk aan één op één meetings, groepssessies, presentaties, brainstorms etc. Dit vergt een andere en slimmere inrichting van het kantoor. 

Iedere organisatie heeft hierin haar eigen wensen en behoeften. Een standaard oplossing bestaat volgens ons niet. Er zijn talloze oplossingen die van alles aanbieden, maar er zal altijd gekeken moeten worden naar wat echt voor jouw organisatie werkt.

Wij geloven dat je eerst strategisch met elkaar moet nadenken hoe (samen)werken in jouw organisatie zou moeten plaatsvinden. Pas dan kunnen we kijken welke oplossing hierin het beste past.

 

Inrichting
65 werkplekken

Inrichting
350 werkplekken

Inrichting
70 werkplekken

Inrichting
250 werkplekken

Inrichting
185 werkplekken

Vrijblijvend sparren over jouw werkplekstrategie?

Onze workplace consultant Jerry Mulder denkt graag met je mee voor een passend werkplek reserveringssysteem.

Veel gestelde vragen

Wat is hot desking?

Hot desking is een manier van flexibel werken. De meeste mensen hebben niet elke dag en de hele dag hetzelfde bureau nodig. Daardoor blijven bureaus vaak een deel van de dag ongebruikt. Met hot desking gebruiken medewerkers alleen een bureau wanneer ze het daadwerkelijk nodig hebben. Hierdoor kunt u het aantal werkplekken verminderen en kunt u diversiteit aanbrengen in het type werkplekken. Werken in een hot desking omgeving stimuleert samenwerking en creativiteit.

Welke data-analyses zijn beschikbaar in het GoBright platform?

GoBright houdt data bij over de bezettingsgraad van de werkplekken, het aantal no-shows (personen die niet op komen dagen ondanks een reservering) en het aantal en de duur van de boekingen.

Hoe werkt een Desk Sensor?

De Desk Sensor detecteert de geringste beweging en lichaamswarmte. Dus zelfs als u heel stil aan een bureau zit, weet de Desk Sensor dat u er bent. Door het gebruik van sensoren kunt u de bezettingsgraad van elk bureau met 100% zekerheid meten. De sensoren verzamelen alle gegevens en geven een nauwkeurig overzicht hoeveel bureaus daadwerkelijk worden gebruikt en hoe lang. Het laat ook zien of een bureau op dat moment bezet is of niet.

Stel, ik heb een bureau gereserveerd en ik besluit toch thuis te werken. Wat moet ik dan doen?

U kunt uw reservering heel snel en eenvoudig annuleren via de Mobiele App of Online Portal. Als er sensoren worden gebruikt, verwijdert de sensor automatisch uw reservering als u een bepaalde tijd niet aanwezig bent.

Kan ik zien waar mijn collega’s werken?

Wanneer een collega is ingecheckt op een bureau via GoBright kunt u hem/haar vinden via de Online Portal, de Mobiele App of Mapping. Klik op ‘vind mijn collega’, voer zijn/haar naam in en de locatie van zijn/haar werkplek zal worden getoond.

Hoe kan ik zien welke bureaus beschikbaar zijn als ik het gebouw binnenkom?

Als u de afdeling opkomt, ziet u bij elk bureau de LED-lampjes van de Desk Connect en Desk Glow. De kleuren geven aan of een bureau beschikbaar is (groen), bezet is (rood), schoongemaakt moet worden (paars) of dat de collega niet gestoord wil worden (blauw). U kunt ook GoBright Mapping gebruiken op het touchscreen op de kantoorvloer, of via de Portal of App. Mapping geeft een visueel overzicht van de bezettingsstatus van alle bureaus.

Hoe boek ik een werkplek met GoBright?

U kunt op verschillende manieren een werkplek reserveren. U kunt een bureau zoeken, vinden en boeken via de GoBright Mobiele App, de Online Portal of via Mapping. Mapping is een interactieve plattegrond van elke verdieping in het kantoor. Maar, u kunt ook direct inchecken bij uw bureau door de Desk Connect te scannen met uw mobiele telefoon of NFC-kaart.

Wat is Desk Booking precies?

GoBright Desk Booking is een digitale oplossing waarbij medewerkers op kantoor een bureau reserveren om aan te werken. Zij kunnen dit bureau van tevoren reserveren vanuit huis of zodra zij op kantoor aankomen. Het boeken van bureaus helpt een organisatie om hun werkplekken te beheren en toegankelijk te maken voor alle werknemers. Omdat agile werken steeds gebruikelijker wordt en mensen niet meer 40 uur per week aan hetzelfde bureau werken, zullen organisaties waarschijnlijk minder werkplekken hebben in verhouding tot het aantal werknemers. Om deze werkplekken te beheren en medewerkers inzicht te geven in de beschikbaarheid van bureaus, is een Desk Booking systeem een prima oplossing.

Kan de Desk Connect hoogteverstelbare bureaus aansturen?

Ja! Als uw in hoogte verstelbare bureaus een Linak actuatorsysteem hebben, kan het worden bediend met de Desk Connect. U kunt uw voorkeuren voor de zit- en stahoogte vooraf instellen. Wanneer u via de Desk Connect incheckt, zal het bureau automatisch van hoogte veranderen volgens uw voorkeuren.

Moet ik uitchecken als ik de werkplek (eerder) verlaat?

Ja, u kunt uitchecken door de Desk Connect te scannen met uw mobiele telefoon of NFC-kaart. Als u uitcheckt, wordt het bureau weer beschikbaar voor andere collega’s. Maar als uw bureau is uitgerust met een Desk Sensor hoeft u niet per se uit te checken. De Desk Sensor detecteert dat er – gedurende een bepaalde tijd – geen beweging plaatsvindt en zal de bezettingsstatus automatisch veranderen in ‘beschikbaar’.

Kan ik mijn reservering verlengen?

Als er na uw reservering geen reservering is gepland, is het mogelijk om uw reservering te verlengen via de Mobiele App of het Online Portal. Maar als er een andere reservering is gepland, moet u naar een andere werkplek. Ook vanaf deze plek kunt u de beschikbaarheid van werkplekken in de buurt controleren en een nieuwe reservering maken.

Hoe kan ik mijn gereserveerde bureau vinden?

Wanneer u het kantoor binnenkomt, kunt u via de App bekijken welk bureau voor u gereserveerd is. Als u op ‘Vind mijn bureau’ klikt, begint het LED-lampje van de Desk Connect en eventueel Desk Glow te knipperen. U kunt ook gebruik maken van het Mapping scherm, dat zich bij de ingang van uw afdeling bevindt. Klik op ‘Vind mijn bureau’ en uw bureau zal oplichten op het Mapping overzicht.

Waarom zou ik mijn werkplek op voorhand reserveren?

Ik zou gewoon naar het kantoor kunnen gaan en daar een beschikbaar bureau vinden?

Dat is uiteraard mogelijk. Maar als u werkt bij een bedrijf dat minder werkplekken heeft dan werknemers, is er een kans dat er geen bureau beschikbaar is, wanneer u op kantoor komt. Wanneer u van tevoren een bureau reserveert, weet u zeker dat u een bureau hebt om aan te werken. Zeker als u liever op een bepaalde verdieping werkt, aan een bepaald bureau of in de buurt van een bepaalde collega.