Interact
Op elk bureau actuele informatie, inchecken en spontaan boeken.
Wanneer is een werkplek vrij? En wanneer is die bezet? Het lijkt misschien een onbenullige vraag, maar voor een organisatie brengt het veel voordelen met zich mee wanneer je hier inzicht in hebt. Welke voordelen dat zijn? Daarover vertelt onze collega Marthijn Ekkerink je graag meer.
Sinds de coronapandemie is er veel gebeurd als het gaat om werkplekbezetting. Lange tijd stonden veel kantoren nagenoeg leeg omdat veel mensen vanuit huis werkten. Zonde van de energie, de kosten voor de huur en de schoonmaak. Na de pandemie verschoof dit: veel medewerkers wilden graag weer op kantoor werken, maar vaak niet meer fulltime. Met andere woorden, sindsdien is er minder zicht op de werkplekbezetting van kantoorruimtes.
Toch is het goed om te weten wanneer werkplekken bezet zijn en wanneer niet. En wel om de volgende redenen:
Hebben we je overtuigd van het belang van inzicht in de werkplekbezetting? Nogmaals: meten is weten. Door handige tools te gebruiken die inzicht geven in de werkplekbezetting, kun je als organisatie veel stappen in de goede richting zetten. Maar hoe pak je dat het beste aan?
Wij helpen je graag op weg met de slimme reserveringstools van GoBright. Het GoBright-platform geeft je op verschillende manieren inzicht in de werkplekbezetting. Een van de mogelijkheden is om te werken met sensoren die met een lampje aangeven of een werkplek wel of niet bezet is. Deze sensoren registreren beweging en warmte van aanwezige personen. Een andere mogelijkheid is de werkplekbezetting meten met een check-in systeem, waarbij collega’s zelf hun werkplek reserveren via Teams, de mobiele app of online portal en inchecken wanneer ze op de werkplek aankomen.
Welke manier past het beste bij jouw organisatie? Daar gaan we graag over in gesprek. In dat gesprek stemmen we af welke wensen er liggen bij de organisatie en om hoeveel medewerkers het gaat. Vervolgens geven we daar een passend advies bij. Daarna starten we met de implementatie van GoBright. En vanaf dan is het kijken naar de toekomst; op naar meer inzicht, op naar een duurzamer bedrijf!
Wanneer is een werkplek vrij? En wanneer is die bezet? Het lijkt misschien een onbenullige vraag, maar voor een organisatie brengt het veel voordelen met zich mee wanneer je hier inzicht in hebt.
Interact
Op elk bureau actuele informatie, inchecken en spontaan boeken.
Mapping
Overzicht van beschikbare werkplekken per verdieping.
Lockerintegratie
Reserveer tegelijk met je werkplek een locker.
Sensor
Geeft de werkplek vrij als iemand niet komt opdagen.
Altijd up-to-date op het gebied van het werkplek reserveringssysteem
"*" geeft vereiste velden aan