Onderdeel van het AENC Intelligent concept

GoBright: Slimme oplossingen voor het managen van bezoekers, vergaderruimtes, werkplekken en informatie

GoBright is opgericht in 2016. Zij willen bedrijven helpen efficiënter te werken. Om dit doel te bereiken, bieden zij oplossingen voor uitdagingen waar medewerkers dagelijks tegenaan lopen. Hierdoor werken bedrijven niet alleen efficiënter, maar ook slimmer en gemakkelijker.

Offerte aanvragen

Gratis ‘het moderne kantoor’ adviesgesprek

* Vrijblijvend. Binnen vier werkuur reactie.

De kracht van GoBright

GoBright tilt efficiënt werken naar een nieuw niveau. Ze verbeteren daarom continue hun oplossingen. Dit werpt zijn vruchten af. GoBright is in het bezit van een ISO 9001 en ISO 27001 certificaat. Dit bevestigt de kwaliteit van hun diensten en de veilige verwerking van (persoonlijke) informatie.

Beheer gemakkelijk vergaderruimtes met GoBright Room Management

Een uitdaging binnen organisaties is het goed beheren van vergaderruimtes. Om dit op te lossen heeft GoBright een gebruiksvriendelijke oplossing ontwikkeld: Room Management. Hiermee kunt u gemakkelijk en snel een vergaderruimte reserveren. Room Management geeft u de volgende voordelen: 

  • Bespaar tijd en moeite

  • In één oogopslag ziet u de beschikbaarheid van de ruimtes en voorkomt u dubbele boekingen.

  • Verzorg alle aspecten van een vergadering

  • Boek eenvoudig catering of andere facilitaire voorzieningen bij de reservering. Bij het verzetten of annuleren van een vergadering worden ook al deze zaken automatisch gewijzigd.
  • Altijd en overal vandaan reserveren

  • Met de GoBright Portal, de mobiele App of Outlook Plug-in kunt u Room Management eenvoudig en overal vandaan inzetten.

Til flexibel werken naar een nieuw niveau

Flexibel werken is een grote trend bij organisaties. Om dit zo efficiënt mogelijk te maken heeft GoBright Desk Booking geïntroduceerd. Hiermee zorgt u ervoor dat werknemers gemakkelijk kunnen zien waar er een werkplek beschikbaar is. Hierdoor voorkomt u zoektochten naar een werkplek. Daarnaast wordt het bureau automatisch naar de gewenste hoogte gezet. Net zo makkelijk.

Zorg voor een juiste eerste indruk

Een eerste indruk kunt u maar één keer maken. Niks is daarom vervelender dan binnenkomen bij een overvolle receptie. Voorkom dit met GoBright Digital Receptie. De Digitale Receptie van GoBright biedt u de volgende voordelen:

  • Personalisatie

  • Bij het maken van een afspraak krijgt de bezoeker een QR-code gemaild, die vervolgens bij aankomst gescand kan worden. Dit kan uitgebreid worden door het printen van een badge die de bezoeker bij eventuele volgende afspraken ook kan hergebruiken.
  • Overzicht bij bijvoorbeeld calamiteiten

  • U kunt gemakkelijk zien welke bezoekers momenteel aanwezig zijn in het gebouw. In geval van calamiteiten en een eventuele ontruiming is zeer waardevolle informatie.
  • Beschermen van gevoelige data

  • Doordat alle formulieren en QR-codes digitaal worden verwerkt in een speciale databank voorkomt u verdwaalde inschrijvingsformulieren op de receptiebalie.
  • Wachttijden worden verkleind

  • Bij het inchecken van de bezoeker krijgt de werknemer automatisch een sms of mail. Hierdoor voorkomt u eventuele zoektochten naar de juiste werknemer en laat u de bezoeker zo kort mogelijk wachten.

Toon de juiste informatie op het juiste moment

Om werknemers en bezoekers van de juiste informatie te voorzien op het juiste moment, heeft GoBright de volgende oplossing: Digital Signage. Hiermee kunt u allerlei verschillende soorten informatie delen aan de juiste doelgroep op het tijdstip wat zich daar het beste voor leent. Hierbij een aantal voorbeelden:

  • Welkomstbericht

  • Bij het inchecken van de klant krijgt hij gelijk duidelijk te zien waar zijn meeting plaatsvindt.
  • Het tonen van werkplekbezetting per dag

  • Hierdoor kunnen werknemers zien welke dagen het druk of rustig is.
  • Het tonen van beschikbaarheid

  • Laat per verdieping zien hoeveel werkplekken en/of vergaderruimtes er vrij zijn.
  • Wayfinding

  • Laat duidelijk de routing naar de vergaderruimtes zien.

Werken tijdens COVID-19

COVID-19 heeft onze manier van werken veranderd. Om in nieuwe behoeftes te voorzien heeft GoBright een speciale functie ontwikkeling binnen Desk Booking. Zo wordt nu bijgehouden hoe vaak een bureau is gebruikt. Dit wordt automatisch doorgegeven aan de schoonmaakafdeling en deze zetten na de schoonmaak het bureau weer op beschikbaar. Hierdoor wordt veilig werken mogelijk gemaakt.

Vraag een offerte of adviesgesprek aan

    Keuze:Offerte aanvragenAdviesgesprek



    Subscribe To Our Newsletter

    Subscribe To Our Newsletter

    Join our mailing list to receive the latest news and updates from our team.

    You have Successfully Subscribed!