Wij zijn op zoek naar een:

Tender coördinator

Breng jij onze tenderdesk naar het volgende niveau?

32 - 40 uur
Minimaal 5 jaar ervaring

Jouw job in een notendop:

  • Uitdagende audiovisuele projecten in aanbestedingsvorm
  • Een combinatie van op kantoor en thuiswerken
  • Een gedreven team van zo’n 45 AV-professionals
  • Onze kernwaarden autonomie, respect en verantwoordelijkheid

Word jij mijn nieuwe collega?
Lees het verhaal van Rik Verloop

Functieomschrijving

Laat iedere dag zien wat je kan!

De tenderdesk is een belangrijk orgaan binnen onze salesafdeling en als Tender Coördinator draag jij de verantwoordelijkheid voor de aanbestedingstrajecten. Je weet wat er speelt in de markt en weet precies wanneer welke trajecten gaan lopen. Je analyseert de wens van de aanbestedende partij en kunt deze goed en pakkend omzetten in een praktische AV-oplossing; Je brengt dit ijzersterk onder woorden. Jouw belangrijkste taken?

  • Je analyseert, schrijft en begeleidt aanbestedingen
  • Je optimaliseert het tenderproces en weet collega’s hier ook in mee te nemen
  • Je spart over toekomstige groei en ontwikkelingen in de markt en hebt hierin een adviserende rol richting het management

Hoe ziet je gemiddelde werkdag eruit?

  • Natuurlijk opstarten met een kopje koffie/thee
  • Schrijven en research
  • Tussendoor een praatje met een accountmanager over een aankomende tender bij zijn klant
  • Schrijven en research
  • Een update geven aan de salesmanager inzake lopende trajecten
  • Tijdens de lunch loop je een rondje met collega’s of eet je een boterham in ons gezellige Workcafé
  • Schrijven en research
  • Documentatie opvragen bij de financiële administratie
  • Contact met onze externe Tenderdienstverlener
  • Schrijven en research

Kom jij ons team graag versterken?

Vereisten

Nou ja ‘vereisten’ ;-), dit ben jij

Als Tender Coördinator ben je continu in control over het aanbestedingstraject en sta je dus ook steeds in contact met alle stakeholders (intern en extern). Verder beschik je over:

  • Minimaal 2 jaar ervaring met aanbestedingstrajecten
  • Bij voorkeur een afgeronde HBO-opleiding Bedrijfskunde of Commerciële Economie
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

Heb je niet al het bovenstaande in huis?
Maar wel bereid je te ontwikkelen? Solliciteer dan toch gewoon.

Ontdek wat een relaxed en leuk bedrijf AENC is.
Bekijk de vlog

Aanbod

Wat bieden wij jou?

Leuke, uitdagende baan

Met ruimte voor jouw ideeën en inbreng.

Informele werksfeer

Met ambitieuze collega’s in een moderne werkomgeving.

Auto, telefoon en/of laptop

Uiteraard afhankelijk van je functie.

Goed salaris

Passend bij jouw kennis en ervaring.

Verbinding

Zowel individueel, onderling als maatschappelijk betrokken.

Reiskostenvergoeding

Wanneer je met eigen vervoer reist.

Groeipotentie

Ruimte voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling.

Solide pensioenregeling

Voor je ouwe dag.

25 vakantiedagen

Met mogelijkheid om 2 bonusdagen te sparen.

Solliciteren

Wij leren jou graag kennen!

Vul onderstaand het contactformulier in en dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Eerst kennismaken voordat je solliciteert?

Ben jij een gedreven en enthousiaste professional die niet kan wachten om aan de slag te gaan in een dynamische werkomgeving? Laat ons dan weten wat jouw kwaliteiten zijn en waar je naar op zoek bent in een baan. Bij ons staan we altijd open voor getalenteerde mensen die ons team willen versterken.

Neem direct contact op

PZ@AENC.NL

078 69 95 888

25 jaar ervaring

Eén vast aanspreekpunt

Bewezen oplossingen

Uitgebreide trainingsmogelijkheden

Proactieve support