Bedrijfsprocessen verbeteren met de producten van AENC

Blog, Nieuws, Trending

Medewerkers spelen een grote rol binnen een organisatie. De organisatie bestaat immers uit samenwerkende mensen en processen. Het is van groot belang dat deze samenwerkingen en processen soepel verlopen en naadloos op elkaar aansluiten. Wanneer dit niet van toepassing is, is er ruimte voor verbetering van de bedrijfsprocessen. Een onderdeel waar de oplossingen van AENC goed tot hun recht komen.

Digitale bezoekersregistratie voor een gepaste ontvangst

Het verbeteren van de bedrijfsprocessen start al bij de ontvangst van gasten binnen uw organisatie. Met onze digitale bezoekersregistratie software ondersteunt u niet alleen het personeel bij de receptie, maar ook uw gasten ondervinden een professionele ontvangst. U neemt een groot deel van de werkzaamheden uit handen van de receptionist(e), door deze simpelweg te digitaliseren. Hierdoor ontstaat flexibiliteit in de bezetting van uw receptionist(e).

Test de digitale receptie 1 maand gratis uit

Overtuigd over de efficiëntie en voordelen van de digitale receptie? Wij bieden u de mogelijkheid om de bezoekersregistratie software 1 maand lang gratis uit te proberen.

Geheel vrijblijvend installeren wij het systeem en geven wij u uitleg. Als u niet tevreden bent, halen we de digitale receptie gewoon weer op. 

 

Positieve bijdrage aan de samenwerking in uw organisatie

De digitale receptie levert een positieve bijdrage aan de samenwerking binnen de organisatie omdat de contactpersoon binnen de organisatie direct automatisch wordt geïnformeerd door de bezoekersregistratie software. Dit zorgt voor een snellere communicatie. Onze bezoekersregistratie receptie software is AVG-proof. Dit scheelt een hoop werkzaamheden om de privacy van de bezoeker te waarborgen. Het levert ook een positieve bijdrage aan het bedrijfsproces, wanneer u beschikt over een onbemande receptie. De gast wordt namelijk professioneel ontvangen en de medewerker kan in rust doorwerken tot de gast zich heeft aangemeld.

Voorkom dubbele boekingen van uw vergaderruimtes

Wanneer in uw organisatie het nog wel eens voorkomt dat vergaderruimtes dubbel ingepland worden, zal de room management software van GoBright goed tot zijn recht komen. Dubbele afspraken zijn verleden tijd met het systeem. Het reserveren van de vergaderruimtes kunnen alle gebruikers eenvoudig zelf doen. Het systeem zal tijdens de reservering in kaart brengen welke vergaderruimtes nog online te reserveren zijn. 

Stoor nooit meer uw collega’s lopende vergadering

Het interactieve display bij de vergaderruimtes toont de actuele status. Het geeft inzicht in hoe lang een vergadering nog duurt. Of geeft u de mogelijkheid om de desbetreffende vergaderruimte te reserveren, wanneer deze vrij is. Het voorkomt verwarring en geeft een professionele indruk voor een gast binnen de organisatie. Het reserveringssysteem voor vergaderruimtes kan worden uitgebreid met verschillende modules, zoals: catering & services, wayfinding en detection.

Test Room Management 1 maand gratis uit

Overtuigd over de efficiëntie en voordelen van Room Management? Wij bieden u de mogelijkheid om de software 1 maand lang gratis uit te proberen.

Geheel vrijblijvend installeren wij het systeem en geven wij u uitleg. Als u niet tevreden bent, halen we het gewoon weer op.

Gelijk aan de slag kunnen met uw eigen vergadering

Vindt u het ook zo onprofessioneel ogen als uw medewerkers de beamer nog in gereedheid moeten brengen, terwijl de gast al ontvangen is? Het blijkt dat een vergaderruimte pas na 7 tot 15 minuten operationeel is. Dit is met onze Intelligent Room verleden tijd, u kunt gelijk aan de slag met uw vergadering. Dit product is met name ontwikkeld voor de medewerker. Maar het biedt een organisatie ook meerdere voordelen. Het bespaart kosten en geeft inzicht in data om processen te optimaliseren.

Optimaliseer uw bedrijfsprocessen met onze producten

Overtuigd over de bijdrage van de oplossingen van AENC voor verbetering van uw bedrijfsprocessen? Wij bieden u de mogelijkheid om de digitale receptie en room management software 1 maand lang gratis uit te proberen. Geheel vrijblijvend installeren wij de software en geven wij u uitleg. Als u niet tevreden bent, halen we beide producten gewoon weer op.

Heeft u toch nog vragen? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder!

Share This