Onderdeel van het

AENC Intelligent concept

Geeft mobiel en flexibel werken de gewenste meerwaarde

* Vrijblijvend, binnen 24 uur een idee van de kosten

Steeds meer organisaties maken gebruik van flexwerken. Als dit niet goed ingezet wordt, ontstaan er allerlei uitdagingen. Zoektochten naar een bureau en werkplekken die niet op de juiste zit- of stahoogte ingesteld zijn, onvindbare collega’s en mensen die hun werkplek onnodig bezet houden (handdoekje leggen).

Dankzij de zeer complete Desk Management oplossing van GoBright kunt u flexwerken op de ideale manier faciliteren binnen uw organisatie. Zodat uw werknemers hun werk slimmer, plezieriger en efficiënter kunnen doen en deze vorm van werken als vanzelf gaan omarmen en benutten.

Flexwerken grijpt in op gedrag van mensen en dat verandert u niet zomaar. Laat u daarom door deskundigen adviseren!

Wij hebben specialisten op de weg, die de hele dag niets anders doen.
Vul het formulier in of bel 078 – 69 95 888.

Wat kunt u met onze Desk Management oplossing van GoBright?

Portal

De GoBright Portal is het hart van de software en zit standaard bij de Desk Management licentie. Alle (klantspecifieke) instellingen worden hier vastgelegd. Daarnaast geven diverse analysefunctionaliteiten, reserveringstijdlijnen en no show overzichten binnen de portal waardevolle informatie over het gebruik van de werkplekken.

App

De innovatieve en unieke GoBright App is de ideale mobiele assistent. Regel de reservering van een werkplek simpel en snel, altijd en overal vandaan. Vijf minuten voordat de reservering afloopt, ontvangt degene die heeft gereserveerd een notificatie. Met direct de mogelijkheid om te verlengen, als de planning dat toelaat uiteraard.

Integratie

GoBright is te koppelen met Exchange, Office 365, Google G Suite en diverse FMIS-systemen zoals Planon, Facilitor, Axxerion, Topdesk en IDPMS-Hotel Concepts. De integratie met Outlook en G Suite gaat zelfs tot in de persoonlijke agenda.

Detection

Detection maakt GoBright Desk Management nog intelligenter. Een slimme sensor signaleert of de organisator ook werkelijk op komt dagen en stuurt een herinnering indien dit niet het geval is. De sensor kan de reservering eventueel annuleren en het bureau weer vrijgeven. Het is zelfs mogelijk om met automatische bezettingsdetectie te werken. Zelfs reserveren wordt dan overbodig.

Voorbeeld van de Connect toegepast in een bureau

AENC is preferred partner van

Desk Management, hoe werkt het?

Mapping

Bij aankomst op kantoor bekijkt een werknemer de beschikbare en gereserveerde werkplekken op een interactieve plattegrond en kan indien gewenst meteen ook opzoeken aan welk bureau een collega werkt. 

Connect

Bij het betreffende bureau aangekomen, logt de medewerker in via NFC/RFID op de, in het bureaublad gemonteerde Connect. De LED-ring in de Connect en het bureau op de Mapping plattegrond worden rood, zodat voor iedereen zichtbaar is dat de werkplek gereserveerd is. De medewerker is ook direct vindbaar voor collega’s. Met één druk op de knop stelt het bureau zich in op de voorgeprogrammeerde persoonlijke zit- of stahoogte*. Als de werknemer niet gestoord wil worden, kan hij of zij de LED-ring blauw laten oplichten. 

Glow

Groen, rood of blauw, het kan niet makkelijker. De GoBright Glow is een trendy lampje met praktische bevestigingsmogelijkheden. Werknemers zien direct welke werkplekken beschikbaar zijn en welke bezet. Of welke collega’s niet gestoord willen worden. De Glow is een ideaal hulpmiddel op bijvoorbeeld afdelingen met scheidingswanden tussen de bureaus. 

Detection

Detection maakt GoBright Desk Management nog intelligenter. Een slimme sensor signaleert of de werknemer nog aanwezig is. Indien dit binnen een vastgestelde tijdsperiode niet meer het geval is, wordt het bureau automatisch vrijgegeven. Een veelgehoorde klacht bij flexwerken, het zogenaamde handdoekje leggen, is hiermee verleden tijd. 

Waarom kiezen voor Desk Management van AENC?

De combinatie van de elementen maakt het een uniek concept

Constante monitoring dankzij analysedata

Bewezen kosten- en energiereductie

Integreert met Google, Active Directory en de eigen agenda

Bevordert goed werkgeverschap

Room Management en Digitale Receptie te integreren in hetzelfde platform

Wilt u meer informatie over Desk Management?

We helpen u graag bij het maken van de juiste keuze. Neem vrijblijvend contact met ons op en we komen graag een keer langs. Meedenken en adviseren zit in ons DNA. Samen kijken we naar uw wensen en wat u nodig heeft om deze te realiseren.

 

Laat ons u vrijblijvend adviseren over de mogelijkheden

Branche:ZakelijkEducatief

Share This