Geeft mobiel en flexibel werken de gewenste meerwaarde

Met GoBright Desk Management kan iedereen eenvoudig de juiste werkplek zoeken en reserveren. Indien gewenst, in de buurt van een collega. Het helpt effectief bij de optimale beschikbaarheid van alle flexwerkplekken.

Desk Management, een greep uit de mogelijkheden

Portal

De GoBright Portal is het hart van de software en zit standaard bij de Desk Management licentie. Alle (klantspecifieke) instellingen worden hier vastgelegd. Daarnaast geven diverse analysefunctionaliteiten, reserveringstijdlijnen en no show overzichten binnen de portal waardevolle informatie over het gebruik van de werkplekken.

App

De innovatieve en unieke GoBright App is de ideale mobiele assistent. Regel de reservering van een werkplek simpel en snel, altijd en overal vandaan. Vijf minuten voordat de reservering afloopt, ontvangt degene die heeft gereserveerd een notificatie. Met direct de mogelijkheid om te verlengen, als de planning dat toelaat uiteraard.

Integratie

GoBright is te koppelen met Exchange, Office 365, Google G Suite en diverse FMIS-systemen zoals Planon, Facilitor, Axxerion, Topdesk en IDPMS-Hotel Concepts. De integratie met Outlook en G Suite gaat zelfs tot in de persoonlijke agenda.

Detection

Detection maakt GoBright Desk Management nog intelligenter. Een slimme sensor signaleert of de organisator ook werkelijk op komt dagen en stuurt een herinnering indien dit niet het geval is. De sensor kan de reservering eventueel annuleren en het bureau weer vrijgeven. Het is zelfs mogelijk om met automatische bezettingsdetectie te werken. Zelfs reserveren wordt dan overbodig.

AENC adviseert

GoBright

De voordelen van

Desk Management
Z

Stimuleert samenwerken

Z

Overal vandaan en op ieder moment reserveren

Z

Eenvoudig en snel uw collega’s opzoeken

Z

Lege, maar toch gereserveerde bureaus zijn verleden tijd

Z

Forse kosten- en energiebesparingen te realiseren

L

En nog veel meer

Vul onderstaand uw gegevens in voor een demonstratie

Branche
ZakelijkEducatief