Is hybride werken in uw organisatie ook nog een puzzel? Dan gaat ons unieke event op donderdagmiddag 3 november u zeker helpen om deze puzzel compleet te maken!

De afgelopen twee jaar is hybride werken razendsnel geïntroduceerd. Microsoft Teams was vaak de eerste tool die in gebruik werd genomen. Maar nu komen we erachter dat er toch meer bij komt kijken dan wellicht gedacht. Hybride werken is geen hippe term meer, maar heeft organisatiebrede impact. Het is een (complexe) puzzel geworden die uit veel stukjes bestaat.

Om u te helpen die puzzelstukjes te leggen, hebben wij vier gerenommeerde organisaties uitgenodigd. Zij nemen u vanuit hun eigen expertise mee in de laatste trends uit de markt.

Datum
Donderdag 3 november 2022

Tijd
14.00 – 17.00 uur

Ontmoet direct vakgenoten en deel onderling ervaringen en kennis!

Vul hieronder uw gegevens in om u op te geven:

    Michel Bouman, Microsoft

    De kracht van Teams, hét centrale portal

    Als medewerkers optimaal van Teams gebruikmaken, kan ze dat 8 uur per week besparen. Het unieke van Teams is dat het een omgeving is waarin alles bij elkaar komt. Teams zal nog meer de hub voor teamwerk worden dan het al was. Michel is dé Teamsspecialist bij Microsoft. Hij kan als geen ander de kracht van Teams als centraal portal binnen het hybride werken uitleggen.

    Chris Wiegeraad, GoBright

    Slimme reserveringstools om het kantoor optimaal te benutten

    De toekomstige werkplek is een flexibel kantoor, waar slimme technologieën worden toegepast om het comfort, de efficiëntie en de productiviteit van werknemers te verbeteren en te helpen hun gedrag te begrijpen. Slimme kantooroplossingen bieden inzichten, veiligheid en toegang tot relevante informatie. Een slim kantoor maakt hybride werken mogelijk en kan gemakkelijk en flexibel inspelen op andere moderne manieren van werken en samenwerken.

    Axel Evers – Workspace 365

    Eén digitale werkplek als startpunt!

    Het vereenvoudigen van toegang tot informatie en applicaties op ieder device, dát is Workspace 365. In een paar klikken sturen medewerkers e-mails, maken ze documenten, lezen ze nieuws en hebben ze toegang tot alle bedrijfsprocessen. Alles is automatisch aangepast op basis van mensen hun rol, apparaat en locatie.

    Afsha Alam en Roel Mendel – Logitech

    Effectief samenwerken vanaf iedere locatie

    Logitech en Microsoft werken samen om inclusieve vergaderervaringen te bevorderen voor werknemers en teams, ongeacht hun locatie. Ons ecosysteem van software, services en gecertificeerde hardware voor Microsoft Teams Rooms is eenvoudig te schalen, te gebruiken en te beheren en zorgt voor iedereen voor een naadloze aansluiting op hybride werkplekken.

    Datum
    Donderdag 3 november 2022

    Tijd
    14.00 – 17.00 uur

    Locatie
    AENC
    Van Hennaertweg 6
    2952 CA ALBLASSERDAM

     

    Uiteraard zorgen we voor een hapje en een drankje gedurende het event.

    Vul hieronder uw gegevens in om u op te geven:

      Kijk tijdens uw bezoek direct in ons moderne kantoor hoe wij hybride werken vormgeven

      Subscribe To Our Newsletter

      Subscribe To Our Newsletter

      Join our mailing list to receive the latest news and updates from our team.

      You have Successfully Subscribed!