Services en support

Onbeperkte support

SERVICES EN SUPPORT >> ONBEPERKTE SUPPORT
Standaard verzekerd van onbeperkte support, via telefoon, chat of email
Bij AENC gaan we voor 100% klanttevredenheid. En daar mag u ons op aanspreken en aan houden. Meer dan 90 AENC’ers werken iedere dag keihard om u blij te maken met onze oplossingen, services en support. U kunt standaard onbeperkt bellen, chatten en e-mailen met onze afdelingen. Voor een vraag, advies, opmerking, storing, defect, compliment of klacht. Omdat wij dat vanzelfsprekend en normaal vinden. En als u een Managed Services contract of Service Level Agreement afsluit, krijgt u voor onbeperkte support van storingen en defecten zelfs geen kosten doorberekend.

Standaard verzekerd van onbeperkte en snelle support, via telefoon, chat of e-mail

Bij AENC gaan we voor 100% klanttevredenheid. En daar mag u ons op aanspreken en aan houden. Meer dan 90 AENC’ers werken iedere dag keihard om u blij te maken met onze oplossingen, services en support. U kunt standaard onbeperkt bellen, chatten en e-mailen met onze afdelingen. Voor een vraag, advies, opmerking, storing, defect, compliment of klacht. Omdat wij dat vanzelfsprekend en normaal vinden. En als u een Managed Services contract of Service Level Agreement afsluit, krijgt u voor alle service en support die binnen dit contract valt zelfs geen kosten doorberekend.

 

Onbeperkte support, wat kunt u van ons verwachten?

Een aantal van onze experts

Hieronder hebben we een aantal medewerkers op een rijtje gezet, zodat u weet wie u voor welke afdeling kunt benaderen. Ze staan u graag te woord of brengen u in contact met de juiste collega. Zo heeft u snel de juiste persoon te pakken voor al uw ondersteuning.

Onbeperkte sales support? Klik dan op consultancy.