Services en support

Service level agreement

SERVICES EN SUPPORT >> SERVICE LEVEL AGREEMENT
Eén flexibel service- en supportcontract voor al uw audiovisuele apparatuur
Een Service Level Agreement (SLA) geeft u zekerheid en geruststelling. Heeft u apparatuur die hapert of het niet doet? Dan wordt deze kosteloos opgehaald, gerepareerd en weer teruggebracht. U ontvangt gratis vervangende apparatuur tijdens de hele reparatieperiode. Eén keer per jaar wordt de apparatuur grondig gereinigd, zodat kwaliteit en levensduur op niveau blijven. Welke Service Level Agreement u ook afsluit, AENC zorgt ervoor dat u zorgeloos blijft presenteren, vergaderen, lesgeven of informeren. Gegarandeerd.

Één flexibel service– en supportcontract voor al uw audiovisuele apparatuur

Een Service Level Agreement (SLA) geeft u zekerheid en geruststelling. Heeft u apparatuur die hapert of het niet doet? Dan wordt deze kosteloos opgehaald, gerepareerd en weer teruggebracht. U ontvangt gratis vervangende apparatuur tijdens de hele reparatieperiode. Eén keer per jaar wordt de apparatuur grondig gereinigd, zodat kwaliteit en levensduur op niveau blijven. Welke Service Level Agreement u ook afsluit, AENC zorgt ervoor dat u zorgeloos blijft presenteren, vergaderen, lesgeven of informeren. Gegarandeerd.

 

Service Level Agreement, een greep uit de mogelijkheden

SLA Flex

Bij AENC hoeft u niet telkens een nieuw contract af te sluiten voor uw AV-apparatuur. Met onze SLA Flex kiest u zelf voor welke termijn u het contract afsluit. Wanneer u binnen de looptijd van het SLA nieuwe apparatuur aanschaft, hoeft u geen nieuw contract af te sluiten. We brengen de apparatuur gewoon onder in het SLA Flex dat u al heeft. U bent niet verplicht om voor alles een SLA af te sluiten, u bepaalt zelf welke producten u in het contract onderbrengt. Ook apparatuur die niet bij ons is aangeschaft, kan in het SLA Flex. U houdt het overzicht, en heeft een stuk minder administratief gedoe. Zo makkelijk en eenvoudig kan het zijn.

Hoe werkt het?

Bepaal voor welke AV-apparatuur u het SLA wilt afsluiten. Kies de duur en het type van het SLA contract (Gold, Silver of Platinum). Nieuwe apparaten die u na afsluiten van het contract aanschaft, worden in hetzelfde SLA ondergebracht. Gewoon, één flexibel contract voor al uw audiovisuele apparatuur.

Wat krijgt u bij een SLA Flex Silver

In het contract zit onbeperkte telefonische support tijdens kantooruren van onze service- en supportafdeling. Storingen lossen we binnen 4 werkdagen op en vervangende apparatuur, arbeids- en voorrijkosten zijn inbegrepen. Volg uw reparatie via ons online servicesysteem. Zo weet u precies wanneer u uw eigen apparaat weer terug kunt verwachten. Een jaarlijkse preventieve onderhoudsbeurt op locatie verlengt de levensduur van uw apparaten aanzienlijk.

Wat krijgt u bij een SLA Flex Gold en Platinum

Onze SLA Flex Gold is hetzelfde als de Silver variant met één verschil. We lossen uw storing nog sneller op, namelijk binnen 2 werkdagen. Bij het Platinum contract verhelpen we uw storingen ook buiten kantoortijden. Onze storingsdienst stemt persoonlijk met u af wanneer en hoe laat ze bij u moeten zijn. De enige uitzondering vormt de zondag. Dan is AENC altijd gesloten.

De voordelen van een Service Level Agreement

» Kosteloze reparatie en transport
» Gratis vervangende apparatuur
» Ieder jaar grondige reiniging
» Drie overzichtelijke contractvormen