Services en support
Service Level Agreement
één flexibel service- en supportcontract voor al uw audiovisuele apparatuur

Een Service Level Agreement (SLA) geeft u zekerheid en geruststelling. Heeft u apparatuur die hapert of het niet doet? Dan wordt deze kosteloos opgehaald, gerepareerd en weer teruggebracht. U ontvangt gratis vervangende apparatuur tijdens de hele reparatieperiode. Eén keer per jaar wordt de apparatuur grondig gereinigd, zodat kwaliteit en levensduur op niveau blijven. Welke Service Level Agreement u ook afsluit, AENC zorgt ervoor dat u zorgeloos blijft presenteren, vergaderen, lesgeven of informeren. Gegarandeerd.

SERVICES EN SUPPORT >> SERVICE LEVEL AGREEMENT
Eén flexibel service- en supportcontract voor al uw audiovisuele apparatuur
Een Service Level Agreement (SLA) geeft u zekerheid en geruststelling. Heeft u apparatuur die hapert of het niet doet? Dan wordt deze kosteloos opgehaald, gerepareerd en weer teruggebracht. U ontvangt gratis vervangende apparatuur tijdens de hele reparatieperiode. Eén keer per jaar wordt de apparatuur grondig gereinigd, zodat kwaliteit en levensduur op niveau blijven. Welke Service Level Agreement u ook afsluit, AENC zorgt ervoor dat u zorgeloos blijft presenteren, vergaderen, lesgeven of informeren. Gegarandeerd.

Service Level Agreement, een greep uit de mogelijkheden

SLA Flex

Bij AENC hoeft u niet telkens een nieuw contract af te sluiten voor uw AV-apparatuur. Met onze SLA Flex kiest u zelf voor welke termijn u het contract afsluit. Wanneer u binnen de looptijd van het SLA nieuwe apparatuur aanschaft, hoeft u geen nieuw contract af te sluiten. We brengen de apparatuur gewoon onder in het SLA Flex dat u al heeft. U bent niet verplicht om voor alles een SLA af te sluiten, u bepaalt zelf welke producten u in het contract onderbrengt. Ook apparatuur die niet bij ons is aangeschaft, kan in het SLA Flex. U houdt het overzicht, en heeft een stuk minder administratief gedoe. Zo makkelijk en eenvoudig kan het zijn.

Hoe werkt het?

Bepaal voor welke AV-apparatuur u het SLA wilt afsluiten. Kies de duur en het type van het SLA contract (Gold, Silver of Platinum). Nieuwe apparaten die u na afsluiten van het contract aanschaft, worden in hetzelfde SLA ondergebracht. Gewoon, één flexibel contract voor al uw audiovisuele apparatuur.

Wat krijgt u bij een SLA Flex Silver

In het contract zit onbeperkte telefonische support tijdens kantooruren van onze service- en supportafdeling. Storingen lossen we binnen 4 werkdagen op en vervangende apparatuur, arbeids- en voorrijkosten zijn inbegrepen. Volg uw reparatie via ons online servicesysteem. Zo weet u precies wanneer u uw eigen apparaat weer terug kunt verwachten. Een jaarlijkse preventieve onderhoudsbeurt op locatie verlengt de levensduur van uw apparaten aanzienlijk.

Wat krijgt u bij een SLA Flex Gold en Platinum

Onze SLA Flex Gold is hetzelfde als de Silver variant met één verschil. We lossen uw storing nog sneller op, namelijk binnen 2 werkdagen. Bij het Platinum contract verhelpen we uw storingen ook buiten kantoortijden. Onze storingsdienst stemt persoonlijk met u af wanneer en hoe laat ze bij u moeten zijn. De enige uitzondering vormt de zondag. Dan is AENC altijd gesloten.

ADVIES?
Vraag het aan Robert
Eén van onze specialisten
Alle services en support thema’s

Consultancy

Een van onze experts komt kosteloos op bezoek bij u op locatie voor vakkundig advies

Lees meer

IT-projectteam

Gespecialiseerde en gecertificeerde professionals met alle kennis en kunde van IT

Lees meer

Managed Services

Voor een vast bedrag per maand neemt AENC u heel het IT-beheer en onderhoud uit handen

Lees meer

Onbeperkte support

Standaard verzekerd van onbeperkte en snelle support, via telefoon, chat of e-mail

Lees meer

Opleidingen

Trainingen en cursussen in IT, AV en software bij u op locatie of in onze showroom

Lees meer

Service Level Agreement

Eén flexibel service, support- en schoonmaakcontract voor al uw audiovisuele apparatuur

Lees meer

De voordelen van een Service Level Agreement

» Kosteloze reparatie en transport
» Gratis vervangende apparatuur
» Ieder jaar grondige reiniging
» Drie overzichtelijke contractvormen
VESTIGING ALBLASSERDAM

Ohmweg 65 - 69
2952 BB Alblasserdam

0031 - (0)78 - 69 95 888

AENC GROEP

Ohmweg 65 - 69
2952 BB Alblasserdam

0031 - (0)78 - 69 95 888

VESTIGING IJSSELMUIDEN

Spoorstraat 56f
8271 RH IJsselmuiden

0031 - (0)38 - 33 33 044

VESTIGING KONTICH

Singel 5
2550 Kontich (België)

0032 - (0)89 - 30 88 45

Share This